ENKELE VRAGEN?

HIER KUNT U DE ANTWOORDEN VINDEN

 

Onze antwoorden op jullie vragen…

Apart betalen, mag dat?

Om wachtrijen te voorkomen kunnen we bij enorme drukte (veelal tussen 18:00 – 21:00) gezelschappen niet meer apart afrekenen. Buiten de drukte om is apart afrekenen per persoon altijd mogelijk.

Ik heb een allergie/dieet, wat zijn de mogelijkheden?

Volgt u een dieet of heeft u een voedselallergie of eet u vegetarisch?

Ook voor u zijn er vele mogelijkheden. Vraag gerust aan onze bediening naar de ingrediënten. Zij staan altijd voor u klaar. Bij het buffet kunt u zelf bij de chefkok aangeven wat er wel of niet in moet.

Ik heb een allergie/dieet, wat zijn de mogelijkheden?

Volgt u een dieet of heeft u een voedselallergie of eet u vegetarisch?

Ook voor u zijn er vele mogelijkheden. Vraag gerust aan onze bediening naar de ingrediënten. Zij staan altijd voor u klaar. Bij het buffet kunt u zelf bij de chefkok aangeven wat er wel of niet in moet.

Hebben jullie vegetarische voorgerechten ter beschikking?

De Gouden Lepel serveert ook vegetarische gerechten.

Geef ons gerust een belletje op 046 4230 119 voor meer informatie over het huidige specifieke aanbod.

Is de reservering correct als ik geen bevestiging heb ontvangen per mail?

Indien u geen bevestiging heeft ontvangen altijd even bellen naar 046 4320 119. Onze vriendelijke bediening staat u graag ter woord. Tip: bekijk je ongewenste e-mail inbox.

Is het vlees bij jullie Halal?

Bij de Gouden Lepel bieden wij kip met het Halal-keurmerk aan.

Is er een mogelijkheid om langer dan 2,5 uur bij u te dineren?

Wij bieden u de mogelijkheid om per half uur bij te boeken indien de tafel, na jouw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is. De kosten zijn als volgt:

Volwassen extra half uur p.p.: €6,75

Kinderen (4 t/m 11 jaar) extra half uur p.p.: €4,45

Is het aan te raden om bij jullie te reserveren?

Om teleurstelling te voorkomen raden wij aan om te reserveren.

https://degoudenlepel.nostradamus.nu/index.php?option=com_reservations&Itemid=2

Accepteren jullie dinercheques?

Wij accepteren alleen dinercheques die door ons eigen restaurant is verstrekt.

Helaas accepteren wij geen overige dinercheques/dinerbonnen/VVV bonnen enzovoorts.

Welke dranken zijn bij de All In Cuisine inbegrepen?

Frisdranken, sappen, koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen. Alcoholische dranken zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Alcoholische dranken zijn verkrijgbaar middels digitale munten: € 1,75 per munt.

Onze alcoholische dranken zijn verkrijgbaar vanaf € 1,75. De prijs varieert per alcoholisch drankje.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Wij bieden onze eigen Gouden Lepel cadeaubonnen aan.

U kunt bij de Gouden Lepel een cadeaubon kopen voor elk gewenst arrangement of zelf een bedrag naar keuze vermelden.

Zijn er parkeerplaatsen bij het restaurant aanwezig?

De Gouden Lepel is fijn voor mensen met een auto.

Voor ons restaurant zijn gratis parkeerplaatsen aanwezig.

Wij komen met een grote groep gasten, is er een mogelijkheid om bij elkaar te zitten en bieden jullie groepskorting aan?

Wij bieden helaas geen groepskortingen aan in ons restaurant.

Wij zullen grote groepen zo dicht mogelijk bij elkaar plaatsen.

Ik heb een maagband operatie gehad mag ik dan voor een gereduceerd tarief bij jullie komen dineren?

De prijs van onze arrangementen zijn gebaseerd op de tijdsduur van je verblijf,

ongeacht de hoeveelheid eten en drinken. Wij kunnen hier helaas geen uitzonderingen op maken.

Is het restaurant ook kindvriendelijk?

Kinderen mogen zelf hun eten halen of een bakje met snoep samenstellingen om in het restaurant te benuttigen.

Wij hebben echter geen aparte speelruimte voor kinderen.

Het leek erop dat er plaatsen ter beschikking waren en wij hebben te horen gekregen dat het niet zo is hoe kan dat?

Als er aan u verteld wordt dat er geen plaats ter beschikking is en u ziet toch een lege tafel dan is die waarschijnlijk gereserveerd.

Desbetreffende gasten zullen dan binnen een bepaalde tijd binnen komen waardoor wij de tafel niet kunnen vergeven.

Hebben jullie een gereduceerd tarief als ik maar 1 uur wil komen eten?

Wij bieden helaas geen gereduceerd tarief voor 1 uur aan.

Onze arrangementen starten vanaf 2,5 uur. Voor extra verlenging van de tijdsduur zie vraag 8.

Kan ik bij jullie op rekening dineren?

Particulieren krijgen helaas niet de mogelijkheid om op rekening bij ons te dineren.

Voor bepaalde bedrijven is dit wel mogelijk, met een betaaltermijn van 10 dagen.

Wij zijn uitgegeten kunnen we langer natafelen?

U heeft bij ons 2,5 uur de tijd om gezellig te eten en drinken.

Voor verlenging  kunt u extra tijd bijboeken, zie vraag 8.

Ons gezelschap wil een 3 uur arrangement maar 1 persoon komt later/eerder en hij/zij wil maar 2 uur aanwezig zijn kan dat?

Wij zijn niet in staat om na te gaan hoelaat elke gast arriveert of vertrekt.

Hierdoor hanteren wij voor iedere tafel dezelfde prijsklasse.

Is er een garderobe aanwezig?

Wij hebben een garderobe waar u uw jas kunt plaatsen.

Wij zijn NIET verantwoordelijk en of aansprakelijk voor de spullen in de garderobe.